Wat we doen

Samen verbonden in de buurt

Wij van Stichting Ik Wil zijn een beweging. Een beweging die het anders wil. Wij willen bouwen aan maatschappij waar iedereen welkom is en een plek heeft. Dit doen we door onder andere activiteiten, trainingen en cursussen te organiseren. Met iedereen bedoelen we ook echt iedereen.

Heb je zin om mee te doen aan activiteiten zoals naailessen, mozaïeken, tekenen en schilderen of iets totaal anders? Ben je op zoek naar Nederlandse taalles op verschillende niveaus? Of wil je Arabisch leren spreken? Je bent van harte welkom. Loop eens binnen bij de Open inloop op dinsdagmorgen om te informeren naar de mogelijkheden.

Nu de zomer weer voorbij is kun je meedoen met verschillende van onze activiteiten. Voor meer informatie of inschrijven kun je contact met ons opnemen. Of loop binnen bij de Open inloop.

Of wil je met ons meebouwen aan een wijk voor iedereen? Een plek creëren waar iedereen zich thuis mag voelen? Heb je zelf een talent dat je wilt delen met anderen? Heb je een leuk idee dat je samen met je buurtgenoten wilt vormgeven?

Meld je dan aan bij Stichting Ik Wil!

Wil je onze maandelijkse nieuwsbrief ontvangen laat het ons dan weten via deze link: inschrijven voor de nieuwsbrief!

Neem een kijkje naar wat de stichting voor ons betekent !Ja, ik wil weten wat ik kan betekenen.