Elke dinsdagochtend is er een inloopspreekuur. Iedereen kan zonder afspraak binnenlopen met een vraag of probleem. Onze vrijwilligers proberen niet alleen te helpen, maar ook zelfredzaam te maken.

Elke maandagmiddag en woensdagochtend geven we informatie aan nieuwe deelnemers. Tijdens deze kennismaking brengen we de wensen in kaart en kan men gratis ingeschreven worden voor passende activiteiten.

Nee, er is geen verwijzing nodig van bijvoorbeeld de gemeente of WIJeindhoven. Men mag gewoon meedoen.

In ons team hebben we mensen die Nederlands, Engels, Arabisch en Turks spreken. Sommige vrijwilligers spreken ook nog andere talen.

Deelnemers aan activiteiten moeten minimaal 16 jaar oud zijn. Jonger mag alleen onder begeleiding van een volwassene.

Ja, voor de versgekookte lunch geldt wel een kleine eigen bijdrage om de kosten te dekken, maar iedereen mag mee-eten. Alles is ook halal.

We zijn elke week geopend van maandag t/m donderdag van 09:00 tot 16:00. Afwijkende activiteiten of vakanties worden aangekondigd via FaceBook en InstaGram.

Onze huiskamer is voor iedereen toegankelijk. Helaas geldt dat voor sommige andere ruimtes nog niet. We gaan daarom de ingang verbreden en het toilet vernieuwen. Er is recent een traplift geplaatst.

We werken volgens de bindingsladder. Dit betekent dat je stap voor stap kunt doorgroeien als je dat wil en kan. Onze stichting is voor en door wijkbewoners!

CONTACT

Heb je een vraag of opmerking? Stuur ons even een bericht. We reageren zo snel mogelijk.

Het onderstaande aanbod kan variëren afhankelijk van de beschikbaarheid van vrijwilligers.