VRAGEN
We krijgen subsidie van gemeente Eindhoven. Daarnaast vragen we steun aan fondsen en krijgen we donaties van personen en organisaties. Verder hebben we soms inkomsten uit sociale projecten met partners.
Jazeker, we hebben een Raad van Toezicht (RvT) en een onafhankelijke accountant. Daarnaast moeten we ons periodiek bij de gemeente en fondsen verantwoorden.
Onze stichting is in 2013 opgericht en bestaat dus al meer dan 10 jaar. In 2023 hebben we zelfs een Appeltje van Oranje gewonnen vanwege onze succesvolle activiteiten.
Ja, we zijn een gesubsidieerde stichting met ANBI-status zonder winstdoelstelling. Voor sommige activiteiten of samenwerkingen vragen we een eigen bijdrage puur om de kosten te dekken.
Ja, inmiddels gelukkig wel. We hebben enkele keren moeten verhuizen, maar sinds 2022 huren we een geschikt pand voor al onze activiteiten met een contract voor langere termijn. Dat geeft veel rust.
Onze stichting is voor en door wijkbewoners. Dus werken we voor onze activiteiten veel met vrijwilligers, die worden ondersteund door een klein kernteam van medewerkers.
Ja, dat is mogelijk op afspraak. Neem even via het formulier contact op om een rondleiding te bespreken en te plannen: aantal personen, lunch, etc.
Onze activiteiten kosten tijd, energie en budget. Donaties zijn daarom altijd welkom in de vorm van geld, producten en/of diensten.
CONTACT
Heb je een vraag of opmerking? Stuur ons even een bericht. We reageren zo snel mogelijk.
Zie onderstaand meer informatie gericht op stakeholders of neem contact op.