Dinsdagen van 10:00 tot 11:45 helpen onze vrijwilligers je met moeilijke brieven en ander praktische dingen. Iedereen kan zonder afspraak binnenlopen.

Loop binnen voor een kennismaking en rondleiding om jouw behoefte te bespreken op maandagen van 13:30 tot 14:30 en woensdagen van 10:30 tot 11:30.

Nee, je hebt geen verwijzing nodig van bijvoorbeeld de gemeente of WIJeindhoven. Je mag gewoon meedoen.

In ons team hebben we mensen die Nederlands, Engels, Arabisch en Turks spreken. Sommige vrijwilligers spreken ook nog andere talen.

Deelnemers aan activiteiten moeten minimaal 16 jaar oud zijn.

Ja, voor de versgekookte lunch geldt wel een kleine eigen bijdrage om de kosten te dekken, maar iedereen mag mee-eten. Alles is ook halal.

We zijn elke week geopend van maandag t/m donderdag van 09:30 tot 16:00. Afwijkende activiteiten of vakanties worden aangekondigd via FaceBook en InstaGram.

We hebben sinds kort een verbrede ingang, een aangepast toilet en een traplift geplaatst om de toegankelijkheid voor iedereen flink te verbeteren.

We werken volgens de bindingsladder. Dit betekent dat je stap voor stap kunt doorgroeien als je dat wil en kan. Onze stichting is voor en door wijkbewoners!

CONTACT

Heb je een vraag of opmerking? Stuur ons even een bericht. We reageren zo snel mogelijk.

Het onderstaande aanbod kan variëren afhankelijk van de beschikbaarheid van vrijwilligers.